Rejestry

Naliczanie wynagrodzeń

Rejestry (Okna - Rejestry) służą do numerowania i grupowania list płac. Listy płac numerowane są kolejno w ramach jednego rejestru (funduszu). W zestawieniach grupujemy listy z jednego lub wszystkich rejestrów.

Standardowo w pierwszej wprowadzonej firmie mamy rejestry (fundusze): F.osobowy (wynagrodzenia), F.ZUS (zasiłki płatne z ZUS), F.bezosobowy (umowy-zlecenia i o dzieło), F.władz statut. (rada nadzorcza) i F.socjalny (ZFŚS).

UWAGA. Rejestry są przypisane do konkretnej firmy. W każdej następnej wprowadzanej firmie utworzy się tylko rejestr osobowy, następne należy uzupełnić w miarę potrzeb.

Rejestry możemy tworzyć  (Ins) lub modyfikować  samodzielnie (F6).

Dane w rejestrze:

We właściwościach (F4) możemy ustalić własne ułożenie rejestrów (Uporządkowanie na Kol), co da nam możliwość dowolnego ustalenia kolejności rejestrów przeciągając je po prostu myszką.

UWAGA. Przy zmianie kolejności rejestrów należy bardzo uważać, gdyż zmiany takie mogą spowodować niezamierzone efekty w ograniczeniu przeglądania list płac z wybranych rejestrów (Od rejestru - Do rejestru, patrz Instrukcja administratora - Parametryzacja systemu - Użytkownicy - Grupy praw dostępu).