Zestawienia i dokumenty

Instrukcja użytkownika

W każdym oknie istnieje możliwość wydruków (F2), związanych z danym oknem lub konkretną pozycją okna, przykładowo w ewidencji pracowników drukujemy zaświadczenie o zarobkach ze wszystkich zatrudnień danego pracownika, a w ewidencji list płac - listy płac i paski z danej listy.

W menu głównym Raporty zebrane zostały wszystkie wydruki zbiorcze, dotyczące wszystkich pracowników, list płac i innych wprowadzanych danych. Wydruki te możemy podzielić na kilka kategorii:

W rozdziale tym przedstawimy cały szereg zestawień i dokumentów, przygotowanych na potrzeby nie tylko działu kadrowego, ale również (a może przede wszystkim) kierownictwa. Znajdą się tu:

Wszystkich opisanych tu zestawień nie musimy wykorzystywać od razu. Stopniowo wraz z okresem użytkowania programu oswoimy się z ilością zestawień. Nasze wymagania rosną i okaże się z czasem, że większość zestawień jest bardzo przydatna.

W bardzo indywidualnych przypadkach możemy również posłużyć się zewnętrznym programem do generowania raportów i za jego pomocą utworzyć specyficzny raport bezpośrednio z programu - patrz Instrukcja administratora - Parametryzacja systemu - zewnętrzny generator raportów.

UWAGA. Większość zestawień zawiera opcje do selekcji pracowników, dla których należy wykonać raport. Selekcja ta zawsze zawiera następujące opcje: