Użytkownicy czytnika

Instrukcja obsługi czytników RCP
-


Zarządzanie użytkownikami (pracownikami) w czytniku odbywa się poprzez moduł integrujący R2czytnik, który powoduje, że zawartość czytnika jest automatycznie synchronizowana z bazą danych systemu R2płatnikPRO (patrz Instrukcja administratora - Współpraca z czytnikami RCP - Zawartość czytników). Tak więc w przypadku, gdy rejestracja zdarzeń odbywa się tylko na podstawie karty rejestracyjnej (odbicie kartą), nie ma w ogóle potrzeby do zarządzania użytkownikami z poziomu menu czytnika.

Podstawowe dane pracowników (nazwisko i imię oraz numer karty RCP) są synchronizowane automatycznie na podstawie identyfikatora - po stronie czytnika to Nr ID, po stronie programu to X_I aktualnego zatrudnienia. W przypadku kilku zatrudnień tego samego pracownika wystąpi on kilka razy w czytniku z różnym identyfikatorem i będzie posiadał kilka kart do rejestracji czasu pracy dla każdego zatrudnienia oddzielnie. Do dodatkowych danych uzupełnianych bezpośrednio w czytniku (w każdym czytniku oddzielnie) należą:

Kod PIN oraz uprawnienia administracyjne można ustawić również w module integracyjnym R2czytnik (Zawartość czytników - PRACOWNICY / Edytuj dane), wtedy nie ma potrzeby podchodzenia do czytnika.

Bezpośrednio w menu głównym czytnika po wybraniu pozycji Zarz.użyt. mamy do dyspozycji następujące funkcje: