Ewidencja wyposażenia

Zatrudnienie pracownika

Ewidencja wyposażenia  umożliwia:

Do ewidencji możemy wejść klikając w ikonę  bezpośrednio z okna głównego lub będąc w Aktualnym zatrudnieniu   wciskając przycisk Wyposażenie.

Klawiszem Ins dokumentujemy wydania nowego wyposażenia . Na zakładce Wydanie wypełniamy:

Na zakładce Likwidacja wypełniamy dane o likwidacji wyposażenia (np.zgubienie, zniszczenie bądź zwrot z powodu zwolnienia pracownika).

Po zaakceptowaniu wpisu funkcją F2 możemy wydrukować  dowód wydania. Standardowo przygotowany wzór dowodu wydania możemy w razie potrzeby skorygować (patrz: Parametry systemu - Makiety dokumentów).

Możemy wydrukować zbiorcze zestawienie wydanego pracownikom wyposażenia - patrz: Zestawienia i dokumenty - Zestawienia ewidencji - Zestawienie wyposażenia.

Jeśli prawidłowo określiliśmy składniki wyposażenia przy stanowisku to mamy możliwość wygenerowania zestawienia, informującego o tym komu i kiedy przysługuje kolejne (lub pierwsze) wydanie danego składnika wyposażenia (menu główne Raporty - Zestawienia kadrowe - Zestawienie wyposażenia).

Będąc w kartotece wyposażenia danego pracownika możemy wykorzystać dodatkową funkcję   Dodaj przysługujące wyposażenie, która działa dwustopniowo:

  1. podpowiada jakie składniki wyposażenia przysługują pracownikowi na dany dzień

  2. po zatwierdzeniu umożliwia automatyczne wydanie przysługującego wyposażenia

Automatyczne przeliczenie miesięcy nieobecności umożliwia ikonka